Jakość

Jakość wszędzie i we wszystkim
Naszą misją jest minimalizowanie niedogodności dla klientów. W związku z tym to nasi klienci decydują o naszej jakości. W duchu prawdziwego Kaizen, misja ta nigdy się nie kończy.
  • Głosy klientów

    Nasi klienci są najważniejszymi osobami, których musimy słuchać, aby zrozumieć, na czym ma polegać jakość Toyoty. Ich niezależne opinie i doświadczenia związane z użytkowaniem naszych pojazdów mówią nam, czy nasze cele jakościowe są osiągane. To nasi klienci dostarczają nam wszelkich wytycznych potrzebnych do wprowadzania ulepszeń i produkowania coraz lepszych samochodów.

    Z uwagą wsłuchujemy się w głosy naszych klientów, a na krytykę zwracamy taką samą uwagę, co na pochwały. Odnosi się to nie tylko do dostarczanych przez nas produktów, ale również do pracy wykonywanej we wszystkich obszarach biznesowych i dla wszystkich wewnętrznych klientów.

  • Głosy pracowników

    Osoby zatrudnione w naszych zakładach produkcyjnych na całym świecie są bardzo dumni ze swojej pracy. Ich zaangażowanie w jak najlepsze wykonywanie swoich obowiązków ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia naszym klientom produktów najwyższej jakości. Każdy z naszych pracowników rozumie, że najdrobniejszej nawet usterki nie wolno przenosić na następny etap. Wszelkie problemy są rozwiązywane w momencie ich wystąpienia, co zapobiega powstawaniu poważniejszych szkód. Podejście to dotyczy zarówno badań i rozwoju, produkcji, usług posprzedażowych, jak i prac biurowych.

"„Jakość jest wynikiem wysiłków wszystkich”.

Peter Rade, Wiceprezes ds. Jakości Toyota Motor Europe

  • Jakość wszędzie i we wszystkim

    Jakość leży u podstaw wszystkiego, co robimy. Zgodnie z zasadą Kaizen zawsze analizujemy, w jaki sposób możemy wprowadzić ulepszenia. Dzięki temu jesteśmy pewni, że dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości. Zmieniając się w firmę zajmującą się mobilnością, pozostajemy wierni naszemu dziedzictwu jakościowemu i dążymy do tego samego poziomu jakości we wszystkich podejmowanych przez nas działaniach. Od sposobu interakcji z naszymi klientami w zmieniającym się cyfrowym świecie po osiągnięcie neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. 


  • Nasza filozofia jakości

    Nasze podejście do jakości opiera się na filozofii Jikotei Kanketsu. Mówi ona o konieczności zapewnienia, że usterki nigdy nie zostaną przeniesione na następny etap. Oznacza to, że każdy pracownik jest odpowiedzialny za jakość swojej pracy. Każdy też, kto dostrzegł jakikolwiek problem dotyczący części lub samego procesu produkcyjnego, może to zgłosić i zatrzymać produkcję, aby znaleźć rozwiązanie. 


  • Zapytaj „dlaczego” pięć razy

    Na każdym etapie procesu produkcyjnego dążymy do eliminowania usterek. Potencjalne problemy stanowią dla nas okazję do dokonywania ulepszeń i poprawiania jakości. W przypadku wystąpienia problemów – ważne jest ustalenie ich źródła, tak aby można było dokonać odpowiednich zmian, które pomogą zapobiec im w przyszłości. Z tego powodu pytamy „dlaczego” pięć razy w każdej sprawie.

  • Od koncepcji do klienta

    Dzięki zasadom, którymi się kierujemy na każdym etapie – od projektowania, rozwoju i produkcji aż do użytkowania przez klienta – nasze pojazdy będą się charakteryzowały najwyższą jakością, trwałością i ekologicznością.

  • Jakość, historia i tradycje

    Od samego początku istnienia Toyota kładzie nacisk na wysoką jakość swoich produktów i usług. Na przestrzeni lat wprowadziliśmy wiele zmian, aby oferować dla naszych klientów jeszcze więcej.