

Wirtualny Asystent eCARE* wspiera Kierowcę w trakcie jazdy i opiekuje się autem.
System działa nawet przez 10 lat/bez limitu km!
Czy nie byłoby świetnie, gdybyś zawsze wiedział, co dzieje się z Twoim samochodem? Dzięki eCARE to możliwe. Jeśli coś będzie wymagać uwagi, otrzymasz powiadomienie w aplikacji MyToyota, a serwis Toyoty skontaktuje się z Tobą jako pierwszy, z propozycją pomocy.
REALNE WSPARCIE W TRZECH SYTUACJACH

Kontrolki

Zapalona kontrolka?
eCARE pomoże!
W przypadku zapalonej kontrolki (lampki ostrzegawczej na desce rozdzielczej) eCARE wyśle alert zarówno do Klienta, jak i do ASO Toyoty. System rozpoznaje i wstępnie diagnozuje ponad 200 typów usterek(!), dzięki czemu serwis może skontaktować się z Kierowcą i zaproponować pomoc.

AKUMULATOR 12V

Kontrola akumulatora 12V.
eCARE dba o rozruch Twojej Toyoty.
Nowoczesne samochody, wyposażone w multimedia, są wyzwaniem dla akumulatora 12V. eCARE monitoruje jego stan, co pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i podjąć odpowiednie środki zaradcze.
W trakcie jazdy system profilaktycznie sprawdzi stan akumulatora w aucie Klienta. Jeśli wynik testu jest niepomyślny, Autoryzowany Serwis Toyoty otrzyma zdalnie alert z konkretnym komunikatem: „Wymaga doładowania”, co umożliwi nawiązanie kontaktu z Klientem celem rozwiązania problemu.

(ACN) AUTOMATYCZNE POWIADOMIENIE O KOLIZJI**

Zaawansowane technologie pomagają podczas kolizji i wypadków.
W sytuacji kolizji/wypadku samochód samodzielnie rozpozna to zdarzenie i automatycznie wyśle informację zarówno do Kierowcy, jak i do ASO Toyoty***. To unikalne rozwiązanie sprawdzi się w sytuacji, gdy profesjonalne wsparcie serwisu jest szczególnie cenne.
*Usługi eCare to usługa dla użytkowników wybranych modeli samochodów marki Toyota z aktywnymi usługami Connected, z aktywną funkcją Kontrolki oraz z aktywną zgodą marketingową. Bez spełnienia obu warunków proaktywny kontakt pracownika serwisu Toyoty z Klientem, nie jest możliwy. Korzystanie z usługi eCARE jest bezpłatne przez 10 lat, licząc od dnia pierwszej rejestracji samochodu, bez limitu km.
**W przypadku usługi ACN priorytet w kontakcie z Kierowcą przez pierwsze 60 minut od momentu wystąpienia zdarzenia (zakwalifikowanego jako kolizja lub wypadek) należy do służb ratunkowych (numer 112) W tym czasie System eCALL łączy kierowcę ze służbami ratowniczymi. Kontakt z pracownika ASO Toyota po otrzymaniu alertu będzie możliwy dopiero po udostępnieniu systemu eCall przez służby ratownicze.
*** Zarówno Toyota Central Europe ani też Autoryzowany Serwis Toyoty nie ponoszą konsekwencji związanych z brakiem kontaktu z Klientem, lub z opóźnionym kontaktem. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości w działaniu pojazdu, Kierowca jest obowiązany postępować w sposób opisany w Instrukcji Obsługi Pojazdu, a usługa eCARE nie zwalnia z podjęcia samodzielnych działań w tym zakresie. Dowiedz się więcej: https://www.toyotabronowice.pl/swiat-toyoty/technologie/uslugi-polaczone